2010年5月28日金曜日

What A Wonderful Worldi/この素晴らしき世界


I see skies of blue, and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself, what a wonderful world
空は青く、雲は白い
輝いた晴れの日、神秘的な夜
そして私は一人つぶやく
「この素晴らしき世界」と


The colors of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces, of people going by
I see friends shaking hands, sayin' "how do you do?"
They're really sayin' "I love you"
僕は空に素晴らしく七色に輝く虹が見える
そして、虹は通り行く人々の上にも輝く
友達同士が「やあ元気かい?」といって握手をしている
でも僕にはわるんだ 彼らは本当は「愛してる」って言っているのをね


I hear babies cryin', I watch them grow
They'll learn much more, than I'll ever know
And I think to myself, what a wonderful world
赤ちゃんの鳴き声がして、僕は彼らの成長を見守る
彼らは私が想像する以上に、沢山のことを学んでゆくだろう
そして私は一人つぶやく
「この素晴らしき世界」と

Yes I think to myself, what a wonderful world
Oh yeah
そうだと私は一人つぶやく、「この素晴らしき世界」と




写真は色づき始めたあじさい。
七色に変化して私達を和ませてくれます。